Genoplev den ikoniske FATE-serie som aldrig før! Besøg den maleriske by Grove og verdenerne bagved, mens du gør dig klar til at gå ind i Dungeon Gate igen! Den prisbelønnede FATE-serie har fået en moderne ansigtsløftning, samtidig med at den er tro mod den nostalgiske dungeon crawler-klassiker. Vil du udfordre skæbnen på din rejse mod berømmelse og rigdom? Forbedret til en ny generation Oplev alt det, du allerede elsker ved FATE-serien, i højere opløsning. Nyd højere antal poly, retningsbestemt belysning i realtid, ambient occlusion, flere sprog med fuldt lokaliseret VO og meget mere! Opgraderingerne giver et dybere niveau af fordybelse, samtidig med at de forbliver tro mod det, der gør FATE ... FATE. Alle 4 spil, alle bedre end du husker Spil (eller genspil) alle 4 FATE-spil i deres genvundne storhed. FATE, FATE: Undiscovered Realms, FATE: The Traitor Soul og FATE: The Cursed King er alle inkluderet i denne samlede udgivelse. Uanset hvilket spil, der er din favorit, vil du kunne dykke ned i alle fangehullerne igen og bestemme din FATE! Unikke proceduremæssigt genererede gennemspilninger Test dine kampfærdigheder i udfordrende, proceduremæssigt genererede fangehuller! Ingen gennemspilning er nogensinde den samme med tilfældige dungeon-layouts, monstermøder og loot drops. Actionfyldt kamp i realtid Træd ind i den hjertebankende arena med kamp i realtid, hvor hvert øjeblik tæller. Bevæbnet med et arsenal af forskellige våben og færdigheder skal du kæmpe mod ubarmhjertige monstre, der hungrer efter dit nederlag. Vil du bruge nærkampens tordnende raseri, slippe den dødbringende præcision løs med afstandsvåben eller udnytte magiens mystiske kraft? Tilpas dig, læg en strategi, og mestr din valgte vej for at afgøre din skæbne. Øg din berømmelse og magt Tilpas din karakter til din ønskede spillestil ved at bruge et fleksibelt færdighedspoint-system. Når du får erfaring, kan du stige i niveau, bruge kraftigere våben og udvikle færdigheder inden for forskellige områder. Derudover kan du gennemføre quests for at øge din berømmelse og låse op for legendarisk udstyr. Hjælp i form af en pelsklædt ven Vælg mellem 7 forskellige kæledyr, der skal ledsage dig på din rejse. Denne loyale følgesvend vil kæmpe for dig i kamp, kan holde fast i forskellige genstande og endda forvandle sig til magtfulde magiske væsner for at blive den ultimative eventyrers sidekick. Fang mere end bare fisk Saml dit fiskegrej, og gå ud i vandet for at fange værdifulde ting som fisk, artefakter, ædelstene, ringe og meget mere. Tålmodige fiskere kan måske endda få sjældne ting, der kan hjælpe dem i deres søgen. Vælg din skæbne Når døden lokker, skal du vælge mellem 3 forskellige genoplivningsveje, hver med sine egne omkostninger. Beslut dig klogt - dine valg former din skæbne.