Træd ind i portalen til et fortabt rige indhyllet i evigt mørke. Dette er Prometheus, en by der engang var velsignet af guderne, men som nu stort set er blevet forladt af dem. Kæmp dig vej gennem en ny dungeon af fordærvet marmor. Stå ansigt til ansigt med skabninger født af skyggerne og guden Erebos. Generobr den stjålne Gyldne Flamme — for i FATE slutter din rejse aldrig rigtigt. Funktioner Et nyt byområde fanget i mørke En ny dungeon af fordærvet marmor Et nyt kæledyr: Baby Pegasus Prometheus er tilgængelig i FATE: Undiscovered Realms via Skæbnens Tempel.