Everdream Valley
Skolen er lukket, og du skal tilbringe sommeren på dine bedsteforældres gård i Everdream Valley. Oplev naturen, eventyret og en lille smule magi hver dag. Rejs tilbage til uskyldens år, hvor du ikke behøvede at bekymre dig om ting som arbejde, ansvar og forhold. Genskab gårdens charme Den lille bondegård trænger til en kærlig hånd. Du kan dyrke forskellige frugter og grøntsager og holde en række forskellige husdyr. Beskyt dine afgrøder, plej dyrene, og saml ressourcer for at reparere og udvide gården. Udforsk den åbne verden, og find ud af, hvorfor du bliver ved med at drømme magiske drømme. Skab et dyreparadis Der er ikke mange beboere i Everdream Valley, så dyrene trives her. Grise, køer, høns, ænder, geder, alpakaer, heste, får, bier, vildsvin, skader, bævere, bisoner, gæs, dådyr, frøer, biller, sommerfugle, ildfluer, mus, ulve, snegle, fisk og mere til! Dyrene påvirker gården på forskellige måder. Din nye bedste ven Din hund er din trofaste følgesvend. Vælg mellem 13 forskellige racer, og træn hunden, så den kan hjælpe dig med dyrene, spore ting, finde skatte og meget mere. Der er også en kat. Hvis I bliver venner, så hjælper han dig måske. Men det bestemmer han selv. Om natten opstår magien Om natten vækkes dalens magi til live, og i dine drømmer bliver du en del af gårdens dyr via unikke minispil. Alle spil kan udløse en særlig belønning eller påvirke din gård den næste dag. Et afslappet sandkassespil fyldt med eventyr Sommerdagene i dalen handler ikke kun om at passe gården. Der er meget at gøre! Tag på camping, byg et træhus, fang insekter, tag på fisketur, få nyt tøj, lav mad, tag billeder, byg møbler, tag på skattejagt. Hvert eventyr hjælper dig med at udvikle din gård.