Electronics Puzzle Lab
Væk din indre ingeniør med de hjernevridende kredsløb i Electronics Puzzle Lab! I dette sjove og lærerige 3D-puslespil er det din opgave at inspicere printkort og foretage justeringer, så LED-lysene får strøm. Tag plads ved dit arbejdsbord, klip ledninger over, tryk på kontakter og meget mere, mens du sporer strømmens vej. Start med basale gåder og gå videre til avancerede udfordringer, der vil teste dine grænser inden for logik og elektronisk viden. Men du skal ikke bekymre dig for meget. Koncepterne er så forenklede, at selv personer uden kendskab til elektronik kan løse udfordringerne, efterhånden som nye komponenter introduceres. Afspil afsluttede etaper når som helst, og prøv nye etaper så mange gange, det skal være!