DYNASTY WARRIORS 9 Empires
Gå amok på slagmarken! En ny udgivelse til "Empires"-serie, hvor spillere både kan nyde spændingen i en 1 mod 1-action og kompleksiteten ved at erobre lande! DYNASTY WARRIORS 9 Empires-punkter ■Kommandér dine hærstyrker frit! Nervepirrende Castle Sieges! Kampene har udviklet sig fra "slagene" i de tidligere spil til "Castle Sieges", der opstår i området omkring hvert slot. I det omskiftelige miljø skal du bruge snedig planlægning og militaristisk magt for at nyde denne nye kampstil, hvor det vigtigste spørgsmål er, "Hvordan indtager man bedst et slot?" ■Politics-system, hvor en Officers karakter og troværdighed kan styrke landet. I Politics afgør officers' beslutninger og interaktioner med hinanden en styrkes fundament. Spillere kan opleve et stort udvalg af livsstile og spille som Rulers, Generals, Unaffilianted officers og meget mere. Derudover vil officers' interaktioner med andre officers hjælpe med at styrke det land, de er en del af. ■Lev dramatisk! Det udviklede "Edit Mode". Spillet indeholder Edit mode, en stor favorit. Spillere kan lave deres egen Custom Officers fra en lang række dele. Med de 94 Musou Officers og over 700 Generic Officers, der dukker op i DYNASTY WARRIORS 9, kan spillere bedre udbygge deres egen Dynasty Warriors-oplevelse. Bemærk: DYNASTY WARRIORS 9 Empires Deluxe Edition sælges også. Bekræft dit produkt ved købstidspunktet. Bemærk: Kun Xbox Series X og Xbox Series S er tilgængelig i 4K-opløsning. 4K-opløsning er ikke tilgængelig til Xbox One X eller Xbox One S. Bemærk: Demo-versionen giver dig adgang til at spille Tutorial, som omfatter en Castle Siege og Edit Mode. Custom Officers skabt i Demo-versionen kan bruges i det fulde spil.