Dying Light: The Beast RL Definitive Edition
Hjælp med at genopbygge den ødelagte verden i Dying Light: The Beast med Restored Lands Definitive Edition. Rå overlevelse er blevet endnu vildere med nye funktioner og store opdateringer. Du kan nu fordybe dig i grundspillets medrivende historie, hvor udforskningen af Castor Woods har fået endnu flere lag med mere gribende indhold end nogensinde før. Udover nye måder at spille på indeholder Definitive Edition også de nye Action Hero- og Hunter Essentials-DLC'er samt de flotte Fire Lotus- og Discharge-våbenpakker, og den vigtige Castor Woods Prepper Bundle vil forberede dig på kommende kampe. En praktisk guide til Castor Woods' genoplivede områder bliver endnu mere livagtig gennem et Tourist Map, som guider dig gennem lokationer fyldt med muligheder, farer og rænkespil. Dying Light: The Beasts omfattende verden bliver også vækket til live af spillets officielle soundtrack, som med fantastiske baggrunde i høj opløsning bringer essensen af overlevelse helt tæt på. Besøg Dying Light Outpost-websiden for at hente dit digitale ekstraindhold.