Dying Light: The Beast - Hunter Essentials
Skru op for din Dying Light: The Beast-oplevelse med et essentielt sæt, som alle jægere har brug for, hvis de vil overleve i den barske virkelighed – især den tavse, men dødbringende "Hush"-armbrøst til præcise og stille nedlæggelser. Udsmyk dine våben med "Villedor"-amuletten – et minde om den bosættelse, du har beskyttet, og et bevis på, at der selv i de mørkeste stunder er nogen, der er værd at stole på. Dette essentielle sæt inkluderer også et "Trapper"-outfit, der er designet til at forklæde alle dem, der trives i skjul, plus særligt udvalgte engangsgenstande med vigtige ressourcer, der hjælper dig med at overvinde enhver udfordring.