Dying Light: The Beast - Action Hero Essentials
Nå ægte actionhelteniveau i Dying Light: The Beast, og få fingre i de ultimative overlevelsesværktøjer, som du kan bruge i din kamp for fremtiden. Dit arsenal udvides med den præcise Predator Rifle og den ikoniske Afterkill 47-amulet, så du kan vise din magt i kampen, der stadig raser. Iklæd dig et ikonisk og robust Hardboiled-outfit, der er inspireret af det store lærreds største helte. Vigtige engangsgenstande medfølger, og du vil være klædt ordentlig på til at kunne modstå enhver udfordring.