DreadOut 2
DreadOut 2 er et gysereventyr i tredje person, der er inspireret af indonesisk folklore og vandrehistorier. Du spiller Linda Meilinda, en gymnasieelev med en overnaturlig kraft: Hun kan fornemme og se spøgelser. Ved hjælp af sin trofaste smartphone må Linda jage de mareridtsagtige ånde og dystre kræfter, der ikke kun truer hendes hjemby, men hele menneskeheden. Denne isnende efterfølger bygger videre på det originale kulthit med helt ny nærkamp og mere fokus på udforskning, hvilket gør DreadOut 2 til endnu en dragende og skrækindjagende tilføjelse til gysergenren.