DMC4SE Demon Hunter Bundle
Det superlækre kæmpehit DMC4 er tilbage og bedre end nogensinde med nye spilbare figurer og spiltyper! Denne pakke indeholder ikke bare Special Edition-udgaven af spillet samt alle spiltyper, men også tre ekstra figurer og to nye kostumer.