Digimon Survive
Digimon Survive præsenterer en hybrid visuel novelle og taktisk RPG, der finder sted i en mystisk verden fyldt med farlige monstre og dødbringende kampe, som vil sætte din overlevelsesevne på prøve. Efter at Takuma Momozuka for vild på en skoleudflugt, blev han transporteret til en verden befolket af vilde fjender og nye allierede. Slut dig til Takuma og hans venner, mens de kæmper for at komme hjem. Skab din egen historie i denne spændende visuelle novelle med turbaseret kamp. - En omfattende visuel novelleoplevelse Opdag en mørk fortælling om venskab og overlevelse, som er sprængfyldt med spændende drama, et unikt ensemble af figurer og potentielt barske valg. - En mystisk verden Udforsk overjordiske områder fyldt med skjulte hemmeligheder og en rekrutterbar Digimon. - Magten er din Dine valg påvirker gameplayet: Du knytter bånd til andre NPC'er, din Digimons udvikling og dit eventyrs udfald. - Spændende og strategisk gameplay Overtal dine modstandere til at slutte sig til dig, og udvikl dem, så de kan kæmpe ved din side i spændende turbaserede kampe.