Destroy All Humans! 2 - Reprobed
Crypto er tilbage med licens til at undersøge. Den lille alien er tilbage med mere groove end nogensinde før. Oplev de vilde 60’ere i hele deres kemisk fremkaldte herlighed, og hævn dig på KGB for at sprænge dit moderskib i luften. I takt med at du afdækker dine fjenders planer, bliver du nødt til at danne alliancer med medlemmer af den art, du kom for at slavegøre.