Death Park
I dette skræmmende spil skal du udforske en kæmpe forladt forlystelsespark med et uhyggeligt cirkus. Er du klar til at imødegå det sande onde - den skræmmende morderklovn? Vil du være i stand til at løse alle de gåder, der venter på dig på vejen for at flygte i disse horrorhistorier? Du bliver nødt til at spille skjult med det monster og gå igennem alle de hårde quests for at overleve hele natten! Udforsk en mørk forlystelsespark: gamle forladte bygninger, et forfærdeligt hospital, mørke kældre, mystiske labyrinter og uhyggelig cirkus, alt dette skræmmer gåsehud. Føler du at du er alene der? I dette forfærdelige eventyrspil ender du aldrig med at være alene, fordi det altid vil være på din ryg ... Sæt din opmærksomhed på hemmelige quests og skjulte objekter i dette forfærdelige spil - den eneste måde at holde sig i live er at skjule først og løbe væk efter denne massakur! Løs gåder og søg, indsaml og brug genstande for at forstå rædselshistorien og flygte fra hjemsøgt hus og ond klovn. Lav ikke høj lyd og vær forsigtig, fordi den rigtige onde nabo-morder-klovn måske ser eller hører dig! Det dræber alle, der kommer i vejen! Hold øjnene åbne, og brug dækning for at skjule dig for denne dødbringende galning for at holde sig i live. Prøv at spore dets bevægelser, ellers finder det, skræmmer og dræber dig! Hvis du kan lide skræmmende spil og horror-flugtoplevelser - Death Park er spillet for dig! Der er flere slutninger i Death Park. Dine beslutninger og handlinger vil påvirke resultatet af historien. Spil igen for at opdage de andre slutninger og for at kende klovnens hele historie.