Dead by Daylight Windows
10 år med horror. 10 år med chok og nærdødsoplevelser. 10 år med brutale ofringer og nervepirrende flugt. Døden er ikke en udfrielse. Fanget for evigt i et rige af ældgammel ondskab, hvor selv døden ikke er en udvej, står fire beslutsomme overlevende over for en blodtørstig morder i et ondskabsfuldt spil om mod og forstand. Vælg side, og træd ind i en verden af spænding og rædsel med gyserspillenes bedste asymmetriske multiplayer. De overlevende spiller i tredjepersons-perspektiv og har fordelen af større opmærksomhed på omgivelserne. Dræberen spiller i førstepersons-perspektiv og er mere fokuseret på sit bytte. De overlevendes mål er at undslippe drabspladsen uden at blive fanget af morderen — noget, der lyder lettere, end det er, særligt når omgivelserne skifter, hver gang man spiller.