Dead by Daylight: Castlevania Windows
Nu sænker natten sig, forbandet og sulten. Dead by Daylight: Castlevania bringer Dracula og Trevor Belmont ind i The Fog. Ved køb af denne add-on låses der op for en eksklusiv Charm: Vampire Killer. Farlig som en ulv. Hurtig som en flagermus. Dyk ned i en gotisk horrorfortælling som intet mindre end mørkets herre, Dracula, hvis overnaturlige evner kan fremkalde skovens mest ondskabsfulde væsner. Trevor Belmont er manden, der skal bekæmpe ondskaben. Endnu engang er han draget til at modstå de lange skygger, hans nemesis kaster.