Dead by Daylight: Tomb Raider Windows
Kast dig ud i de mørkeste afkroge af det ukendte. Dead by Daylight: Tomb Raider giver dig den ikoniske nye overlevende Lara Croft i The Fog. Køb denne add-on for at låse op for en eksklusiv amulet: Climbing Axe. Minder af grene, der flænser hendes hud. Brusende vand, der fylder hendes lunger. Nærdødsoplevelser og meget mere, der venter. Uanset om faren er overnaturlig eller den ekstreme natur, har Lara Croft det ypperste overlevelsesinstinkt.