CODE VEIN
I mødet med døden får vi kræfter, I en ikke så fjern fremtid har en mystisk katastrofe fået verden til at kollapse. Tårnhøje skyskrabere er nu livløse grave. I ødelæggelsens centrum findes et hemmeligt samfund af Gengangere ved navn Vein, der kæmper for at overleve. Giv efter for blodtørsten og risiker at blive en af de Fortabte. De Fortabte vandrer formålsløst rundt i søgen efter blod, og intet hindret dem i at stille deres sult. Dan hold og begiv dig til helvedes ende for at oplåse din fortid og undslippe dit levende mareridt i CODE VEIN.