Chorus
Spil som Nara på en færd for at knuse den onde kult, der har skabt hende. Lås op for masseødelæggende våben og hallucinationsfremkaldende evner i en sand evolution af det klassiske rumskydespil. Udforsk ældgamle templer og udkæmp vilde luftkampe i vægtløs tilstand sammen med Naras bevidste stjernejager, Forsaken. EN REJSE PÅ VEJ MOD FRELSE – Følg Nara i hendes kamps for at se fortiden i øjnene. Rejs med hende gennem galaksen og ud over kanten af virkeligheden på hendes færd for at samle oprørsstyrker i kampen mod Cirklen og dens leder, Den Store Profet, ligegyldig hvad det vil koste hende. HINSIDES INTETHEDEN – Træd ind i et mørkt, nyt univers, der emmer af mystik, og som er opfyldt af konflikter. Udforsk episke steder som for eksempel enorme rumstationer og besynderlige eksistentielle stadier. Udkæmp vilde luftkampe i vægtløs tilstand med spektakulære kosmiske panoramaer og i krystalklare korridorer som baggrundskulisse. Chorus balancerer på vidunderlig vis storslået rumudforskning og hektisk og hurtig action. EN PILOT, ET FARTØJ, ET LEVENDE VÅBEN – Få kraftfulde og særlige våben og kampopgraderinger. Lær at kontrollere dit fartøjs unikke mekanik og styre dets dødbringende hallucinationsfremkaldende evner som ekstrasensorisk perception, teleportering og telekinese i kampen mod fjendens horder, og bekæmp kolossale krigsskibe. Kombinér dine og dit fartøjs kræfter, så I sammen kan blive til det mest ultimative levende våben.