The Elder Armor Skin
Elder-skins er kun for de mest ophøjede medlemmer af Cirklen og trækker med sine strålende gyldne og lilla farver aner tilbage til Naras militære fortid. Denne kosmetiske pakke kan anvendes på Forsaken og på alle de tre begyndervåben: Gatling Gun, Missile Launcher og Laser Cannon.