Chernobylite Complete Edition
Chernobylite er et science-fiction overlevelses- og horror-RPG fra udviklerne af The Farm 51. Spillet foregår i en hyperrealistisk, 3D-skannet ødemark i Chernobyls eksklusionszone, og du skal spille fysikeren Igor og tidligere ansat på Chernobyls kraftværk, der vender tilbage til Pripyat for at efterforske sin forlovedes mystiske forsvinden for 30 år siden. Kæmp mod en fjendtlig militær tilstedeværelse, andre stalkere, overnaturlige væsner samt det barske og nådesløse miljø, i din søgen efter sandheden. Gør dig klar til et nervepirrende eventyr, der handler om overlevelse, konspiration, horror, kærlighed og besættelse. Kan du overleve frygten? Ubemærkethed, overlevelse og kamp Det er ikke nemt at overleve i zonen, og hver dag brunger nye udfordringer, når kammeraterne dør, og forsyningerne svinder ind. Udgå at blive opdaget med elimineringer i ubemærkethed, eller gå ind i åben, bevæbnet kamp. Farerne lurer rundt om hvert et hjørne. Baseopførelse og frembringelse Opfør en base, hvorfra du kan planlægge dine daglige operationer og udflugter. Brug arbejdsstationer til at frembringe gadgets, lave fælder og våben, eller ændre eksisterende udstyr efter behov. Ressource- og teamledelse Følgesvende er nøglen til overlevelse og beslutning om din rejse. Hver dag kræver nøje planlægning og tildeling af ressourcer og opgaver til dine kammerater. Ikkelineær handling og strategi Ingen gennemspilninger er ens. Ligesom dine valg er historien i dine hænder. Vælg klogt, om du vil stole på dine kammerater eller ej, brug ressourcer for at overleve eller undersøge, og mød konflikter eller undgå dem. Fremtiden afhænger af dig.