Chernobylite - Blue Flames Pack
Giv din base et helt nyt og dystert look med Blue Flames-indholdspakken. Skift stemningen i dit gemmested med et stort udvalg af skins, og hæng ud med dine følgesvende i blåt, beroligende lys efter en hård dag i Tjernobyls eksklusionszone. Og derudover er der noget ekstra — opdag resten af Blue Flames-pakkens funktioner på egen hånd.