Chernobylite - White Rose Pack
Chernobylite er en science-fiction survival horror RPG fra udviklerne hos The Farm 51 Den foregår i den hyperrealistiske, 3D-scannede ødemark i Tjernobyls udelukkelseszone, hvor du kan udforske en ikke-lineær historie i din søgning for at afdække sandheden om din martrede fortid. Tilføj dette bittersøde Hvide Rose-design til dine våben. Kryds udelukkelseszonen med stil med smukt designede skins, der er tilgængelige for alle våbentyper i spillet.