Chained Echoes
Chained Echoes er et historiedrevet JRPG, hvor en gruppe helte rejser rundt på det enorme kontinent, Valandis, for at få afsluttet krigen mellem dets tre kongeriger. Under deres rejse vil heltene begive sig gennem et stort udvalg af vidt forskellige landskaber – lige fra vindblæste plateauer og eksotiske øgrupper til sunkne byer og glemte huler. Grib dit sværd, kontrollér din magi, eller gå ombord i din mech. Chained Echoes er et RPG, der bringer minder fra 16-bit-spillenes guldalder og foregår i en fantasy-verden, hvor drager er lige så almindelige som pilotstyrede, mekaniske dragter. Følg en gruppe helte, mens de udforsker en verden fyldt til randen med charmerende figurer, fantastiske landskaber og ondskabsfulde fjender. Kan du skabe fred på et kontinent, hvor krigen har raset i generationer, og hvor forræderiske kræfter lurer rundt om alle hjørner?