Chained Echoes: Ashes of Elrant
Eldrea kalder igen. Eldrea har brug for dig. En. Sidste. Gang. Ashes of Elrant er den officielle DLC til det anmelderroste Chained Echoes og giver dig mere af det, du elskede ved originalen. Mød alle dine elskede karakterer igen og svar på kaldet – Crimson Wings er endnu en gang nødvendige. Ashes of Elrant finder sted lige før slutningen af Chained Echoes. Mens du og din klan forbereder jer på den endelige kamp, når et nyt nødråb frem til Crimson Wings. Denne mission vil afsløre mere om Leonar-Ordenens oprindelse og Lennes fortid. Hvilke udfordringer venter dig i et nyt land, hvor intet er, som det ser ud?