Forklift Interactive Inc.Simulering
Cash Cleaner Simulator: The Complete Collection omfatter det komplette spil Cash Cleaner Simulator samt tre DLC-pakker - Slay The Look, Luxury Loadout og LOUD & LOADED. Spil spillet med mere stil, end den typiske pengevasker har plads til, få mest muligt ud af den nye pengepistol, og bevis en gang for alle, at penge styrer alt.