Bus Driver Simulator
Alle ombord, turen begynder nu. Din dag om buschauffør starter så præcist, at man kan stille sit ur efter det, og du skal transportere dine passagerer sikkert til deres destination. Det er ikke altid let at overholde køreplanen i en travl storby, og du skal også huske at overholde færdselsreglerne og tænde blinklysene, når du skal dreje. Køreplaner gennem store byer og utallige ture ud til forstæderne giver en langsigtet køreoplevelse! Busser fra forskellige tidsperioder og lande følger dig på din rejse. Køb nye busser med dine hårdt tjente penge, og tilpas dine allerede indkøbte køretøjer efter din egen smag! Spil i fri tilstand eller gennemfør forskellige scenarier mens du udlever din drøm og indtager en vigtig rolle i samfundslivet!