Bus Driver Simulator - Hungarian Legend
En legendarisk ungarsk bus, der blev produceret i 1971-2002 til by- og forstæderuter. Denne bus var berømt for sin bløde affjedring, høje komfort og passive sikkerhed for passagererne. Siden begyndelsen af 1970'erne til begyndelsen af 1990'erne blev milliarder af sovjetiske passagerer i mange byer i USSR transporteret i disse busser.