Bus Driver Simulator - Soviet Legend
Denne legendariske, mellemstore sovjetiske (ukrainske) bus, fremstillet fra 1974 til 2006, kan stadig findes i gaderne i nogle lande i det tidligere Sovjetunionen. Dens største fordele kommer fra en enkel og pålidelig monteringsproces, der kompenserer for dens stramme kabine, smalle døre og overophedet motor. I alt blev der produceret 176.000 enheder.