Bus Bound - Deluxe Edition
Deluxe Edition af Bus Bound indeholder grundspillet og en ekstra oplåsning af Horizon Speed 40ft, en bus i retrostil fra sidste år, og en ekstra pakke med 3 skins med retrotema! Derudover vil Deluxe Edition-ejere modtage Bus Pass, der garanterer spillere adgang fra dag 1 til tre indholdsudvidelser, så snart de bliver tilgængelige! (Forventes i 2026)