Bulletstorm: Full Clip Edition
Påtag dig rollen som Grayson Hunt, efter at en nødlanding på en forladt resortplanet tvinger ham til at tage et svært valg: overlevelse eller hævn. Grayson er et forvist medlem af gruppen af elitesnigmordere Dead Echo, og hans blinde ønske om hævn fører til, at hans mandskab strander på Stygia, hvor han endelig kan konfrontere den øverstbefalende, som har forrådt ham – eller få sit team væk fra planeten i live. Udfør mesterlige drab gennem hele singleplayer-kampagnen – eller en af de 30 konkurrenceudfordringer eller 12 samarbejde-multiplayerkort – ved hjælp af Bulletstorm: Full Clip Edition’s unikke “Skillshot”-system, som belønner dig for at udføre de mest kreative og dødbringende drab. Bulletstorm: Full Clip edition er den definitive Bulletstorm-oplevelse, som omfatter alt eksisterende Bulletstorm-tilbehør, samt helt nyt indhold, som er eksklusivt for Full Clip!