Bramble: The Mountain King
Bjergkongen Bramble tager dig med på en gribende og foruroligende rejse gennem fantastiske miljøer. Påtag dig rollen som Olle, en ung dreng, der drager afsted for at redde sin søster, som er kidnappet af en frygtet trold. Ikke alt i Bramble er præcis, som det ser ud - i dette mærkelige land med store og små væsner skal du være forsigtig med, hvornår du skal nærme dig og hvornår du skal gemme dig. Mange sultne og ondskabsfulde dyr lurer i disse skove og huler. Pas på, hvor du går.... Påkald Modets gnist, et fortryllet fragment, der giver de gaver, du skal bruge til at overkomme faldgruberne og prøvelserne på din vej. Bekæmp de forfærdelige væsner, du møder, på forskellige og unikke måder. Vær advaret, mod uden venlighed kan føre dig ned ad en mørk vej.