Boom Ball 3 til Kinect
Det er tid til boom igen! Boom Ball 3 opgraderer det klassiske Kinect-pingpongspil med 50 sceniske niveauer med en festival af søde kubiske dyr. Inkluderer også forbedret 2-spillerfunktion og 3 nye sværhedsgrader for både nybegyndere og erfarne brugere. Tilpas dine bat med billeder, eller tag dine egne fotos med Kinect. Egnet til alle aldre, former og størrelser!