Bomber Crew
Bomber Crew er en procedure-genereret strategisk bombeflysimulator, der tager udgangspunkt i 2. verdenskrig. Her er det lige så vigtigt at opfylde målene som at holde liv i besætningen, da ingen kommer tilbage fra døden! Indtag himlen i denne fordybende flysimulator, hvor hver mission er lig med en risikofyldt ekspedition. Styr alt fra brændstof, ammunition, hydraulik og meget mere i dit helt eget fysikbaserede bombefly, som kan tilpasses med flere forskellige logoer og farver! Så snart landingsstellet er trukket op, lurer farerne overalt; fjendtlige fly, antiluftbeskydning, dårligt vejr, lav iltbeholdning og en hel masse andre farlige elementer venter forude, så sørg for at forberede din besætning på de forskellige missioner, så du kan være sikker på sejr!