Infection Free Zone
"Det Gale Virus" har spredt sig over hele verden med jetflyhastighed. De inficerede er ekstremt aggressive, hurtige og stærke. På få uger kollapsede samfundet. Byerne er tomme. Der er ingen elektricitet, ingen vand og ingen mad. Men der er nogle overlevende tilbage... Indtast navnet på byen eller landsbyen, download kortet og begynd at spille! Takket være OpenStreetMaps data fra den virkelige verden kan du vælge ethvert sted i verden for dine overlevende. Opret en ny "Infektionsfri Zone" hvor som helst du ønsker. Byg ly og produktionsfaciliteter. Tilpas eksisterende bygninger til nye behov. Byg nye farme og kraftværker. Opret forsvar med mure, porte og tårne. Brug din viden om byen. Hvad er det bedste sted at forsvare? Hvor var dagligvarebutikkerne, hvor var apotekerne? Hvor ville du lede efter våben? Husk, det er farligt at undersøge de gamle bygninger; der kan være inficerede, der lurer i mørket! Hver nat kan din bosættelse blive angrebet af store horder af inficerede. Bekæmp dem med alle tilgængelige midler - nærkamps- og afstandsvåben, køretøjer, mure og lys. Forsk en vaccine eller en kur for ultimativ sejr, eller nyd blot genopbygningen af hele byer! Din Zone er ikke den eneste, der findes. Dine overlevende vil helt sikkert finde andre overlevende grupper. Nogle vil være venlige og villige til at handle, men andre vil være ekstremt fjendtlige. Der kan være kampe involveret!