Bomber Crew: USAAF
Vi har brug for dig i USAAF! Bomber Crew: USAAF DLC indeholder den ikoniske American Bomber, som kan fragte større besætning end nogensinde før til en helt ny kampagne på en aldrig tidligere set krigsskueplads! Grib efter sejren i kamp mod nye fjendtlige kampfly og -piloter, mens du holder øje med fjenden under dig, da faren nu kommer lige så meget fra havet som fra luften. Kom i gang, hold roen, og sørg for, at din bsætning vender tilbage endnu en gang! Bomber Crew: USAAF DLC indeholder: . Den ikoniske American Bomber! - Ni besætningsmedlemmer! - Nye fjendtlige kampfly! - Dødbringende fjender på havet! - En nervepirrende kampagne på en helt ny krigsskueplads!