BATTLETECH Mercenary Collection
BATTLETECH Mercenary Collection er den ultimative BATTLETECH-pakke, der indeholder Digital Deluxe Edition og Season Pass, som giver spilleradgang til tre kommende spiludvidelser. BATTLETECH Season Pass indeholder Flashpoint, Urban Warfare og den kommende BATTLETECH-udvidelse Heavy Metal til nedsat pris. Flashpoint BATTLETECHS allerførste udvidelse føjer nye spilfunktioner, intensitet og over 30 timers nyt indhold til din oplevelse som lejesoldat. Vi præsenterer Flashpoints: Små, forgrenende historier med meget på spil, der hæver BATTLETECHS slutspil og spiltypen Karriere til et helt nyt niveau med sin kombination af lejesoldatsmissioner, samtaler med besætningen, særlige begivenheder, kritiske valg og sjældne bonusbelønninger. Urban Warfare Urban Warfare bringer Mech-krigsførelsen til Inner Spheres udstrakte bymiljøer! Elektronisk krigsførelse, omfattende ødelæggelser, miljømekanikker, nye fjendeenheder og meget mere forvandler storbyen til en hel ny slagmark. Heavy Metal Den tredje BATTLETECH-udvidelse indeholder en hel hær af nye BattleMechs, herunder flere der ikke er blevet set i flere årtier og måske en overraskelse eller to … BATTLETECHS Digital Deluxe Edition giver frygtløse MechCommanders eksklusiv adgang til spillets officielle soundtrack, et eksklusivt indblik i BATTLETECHS design samt et udvalg af bonusgodter, såsom et digitalt soundtrack, en grafikbog, baggrunde og en deluxe avatar og ikon til Paradox Interactive-forummer. Året er 3025, og galaksen er fanget i en evig krig, der udkæmpes af adelsfamilier og deres enorme, mekaniske kampfartøjer, kaldet BattleMechs. Led din egen lejetrop bestående af `Mechs og piloter, de såkaldte MechWarriors, og kæmp for at holde dig oven vande i en brutal, intergalaktisk borgerkrig. Opgradér din militærbase blandt stjernerne, forhandl lejesoldatskontrakter på plads med feudalherrerne, reparér og vedligehold din beholdning af aldrende BattleMechs, og udfør ødelæggende kamptaktikker for at besejre dine fjender på slagmarken.