BATTLETECH - Flashpoint
BATTLETECHS allerførste udvidelse tilføjer nye spilfunktioner, intensitet og over 30 timers nyt indhold til din oplevelse som lejesoldat. Vi præsenterer Flashpoints: Små, forgrenende historier med meget på spil, der hæver BATTLETECHS slutspil og spiltypen Karriere til et helt nyt niveau med sin kombination af lejesoldatsmissioner, samtaler med besætningen, særlige begivenheder, kritiske valg og sjældne bonusbelønninger. I Flashpoints bliver du inddraget i de store adelsfamiliers fejder og intriger i Inner Sphere, hvor selv de mest hårdføre lejesoldater holdes til ilden. Udover en narrativ rutsjebane, så indeholder visse Flashpoint-historier også flere udsendelser i træk, hvor spilleren ikke kan reparere sine fartøjer eller hele mellem missioner, mens andre historier indeholder infiltreringskontrakter, der begrænser mængden af anvendelige BattleMechs. Udover 30 timers spændende Flashpoints i BATTLETECH, så indeholder denne udvidelse også tre nye `Mechs (herunder den længeventede Hatchetman), en udfordrende ny missionstype og et nyt tropisk miljø til den største og allermest udfordrende BATTLETECH-oplevelse hidtil.