BATTLETECH Heavy Metal
Der er føjet otte nye `Mechs til BATTLETECH-universet, herunder syv klassiske design fra det originale brætspil og en helt ny `Mech, der er eksklusivt udviklet til denne udvidelse. Nye ødelæggelsesmetoder venter, nu hvor otte destruktive våbensystemer er tilgængelige for at skabe ravage som aldrig før. Heavy Metal hæver `Mech-action til et nyt niveau med en spritny Flashpoint-minikampagne. En original og syv klassiske BattleMechs: Syv klassiske `Mechs fra BATTLETECHS 35 år lange historie vender tilbage såvel som den allerførste helt nye `Mech, der er eksklusivt udviklet til denne udvidelse. Hver `Mech indeholder unikt udstyr, som afspejler det oprindelige brætspils stil og fortælling. Otte nye skelsættende våbensystemer: Udnyt otte helt nye våbensystemer til at ødelægge selv de allermest frygtindgydende modstandere på flere nye og unikke måder. Den nye `Mech Mortar er det første AOE-våben i BATTLETECH, og det er i stand til at ødelægge flere enheder på én gang, mens COIL Beam påfører større energiskade, jo længere angriberen rejser inden affyring – et perfekt våben til lette `Mechs. Ny Flashpoint-minikampagne: Stå ansigt til ansigt med to legendariske figurer fra BATTLETECH-fortællingen – Bounty Hunter og Black Widow of Wolf's Dragoons. Et herreløst fragtskib dukker op i Periphery fra det ydre rum; hvilke hemmeligheder gemmer det på, og hvem får i sidste ende kontrol over dets gods?