Batman: Return to Arkham - Arkham Asylum
Batman: Arkham Asylum giver spillere et mørkt og atmosfæriskt eventyr, som tager dem ind i dybet af Arkham Asylum - Gotham Citys højt bevogtede psykiatriske hospital for de kriminelt sindssyge. Benyt Batmans legendariske gadgets, slå til fra skyggerne og konfrontér Jokeren og Gotham Citys mest berygtede superskurke.