Barn Finders
Led efter værdier gemt i forladte lader, fra gamle ure, musikinstrumenter, antikviteter, guld og våben, til vintage biler og motorcykler, og sælg dem for profit. Driv din familievirksomhed. Led efter værdifulde genstande, og sælg dem i din pantelånerbutik. Alle genstande har værdi, så saml alt og søg overalt. Byd på auktioner og udsalg, for at få adgang til aflukkede ejendomme. Hvem ved hvilke støvede skatte du kan finde der? Besøg 12 originale beliggenheder, og afdæk deres hemmeligheder i landet Ammeryka (stort set magen til det rigtige Amerika, men ikke helt). Lader er bare begyndelsen. Hvad med et besøg på en gammel militærbase, eller. . . månen? Sørg for at udvikle din forretning. Tomme hylder betyder en tom tegnebog. Kunder kommer tilbage, hvis de har noget at komme tilbage for. Lav de fundne ting, rens de beskidte, og sælg dem allesammen. Og hvis der ikke er nogle kunder, kan du altid spille basketball i baghaven. Og tjen penge, på en eller anden måde, mens du spiller. Onkel Billy holder dig beskæftiget. I vil udforske forskellige beliggenheder sammen, men det rigtige arbejde skal du selv lave. Men kun til du går solo. På et tidspunkt. At være en rigtig ladefinder kræver et særligt sindelag - et job for de modige og dristige. Dine konkurrenter er specialister, og de venter kun på at du fejler.