Bag Fight: Starter Pack
Denne deckbuilding roguelite sætter lagerstyring i centrum af hver eneste runde. Byg en rygsæk fyldt med våben, rustning og helende genstande, og arranger dit udstyr omhyggeligt for at skabe en opsætning, der kan føre dig gennem kamp efter kamp. Lås op for nyt udstyr, styrk dit build, og find bedre måder at bruge din begrænsede plads på, mens du gør fremskridt. Sammenflet våben for at skabe stærkere versioner, finjuster dit loadout, og tilpas din rygsæk til hver udfordring, der venter. Funktioner: - Lagerstyring: Flyt genstande rundt for at optimere dit build! - Sammenfletning: Kombiner genstande til stærkere versioner! - Unikke figurer: Mød en farverig gruppe helte - Fremskridt: Opgrader din taske og dit loadout! - Episke eventyr: Udforsk forskellige fantasyverdener - Tilpasning: Udstyr dine helte og genstande med fede skins! - Daglige missioner: Log ind hver dag for at tjene ekstra ressourcer - Ekstra figur: Spil som Newman, og blæs fjender væk med hans unikke Blaster! - 2X spilhastighed: Sæt fart på actionen, og hop hurtigere ind i kampene! - Bonusgenstande: Få 800 kartoffelchips, 50 heltetokens og 50 Gatcha-mønter Bag Fight: Start Pakken indeholder: - Bag Fight - Bag Fight: Newman-pakke DLC - Bag Fight - Stor heltepakke Din rygsæk er dit build. Få hver eneste plads til at tælle.