Bag Fight - Summon Pack Plus
Bag Fight - Stor tilkaldelsespakke indeholder: - 500 kartoffelchips - 100 gems - 100 Gatcha-mønter Tilkaldelsespakker indeholder Gatcha-mønter og kartoffelchips, der hjælper dig med at opgradere dine karakterer!