Bag Fight - Key Pack Plus
Bag Fight - Stor nøglepakke indeholder: - 35 sølvnøgler - 15 guldnøgler Nøglepakker indeholder masser af nøgler til at låse op for kraftfuldt udstyr. Flet identiske genstande sammen for at skabe stærkere versioner og låse op for nye bonusser, der gør dine helte ustoppelige!