Asterix & Obelix Slap Them All!
Året er 50 f.Kr. Hele Gallien er besat af romerne. Hele Gallien? Nej, en lille landsby af uovervindelige gallere holder stand mod de invaderende romere. Alt falder fra hinanden! Vores to helte rejser rundt i verden for at kæmpe mod romerne i et 2D Beat Them Up-spil med horisontal scrolling, helt håndtegnet og tro mod genrens tradition. Fjender og vildsvin skal passe på! Asterix og Obelix er tilbage ... Og der bliver igen et kæmpe slagsmål! Spil som Asterix og Obelix sammen med familie eller venner (lokal multiplayer-tilstand)! Tæv tusindvis af romere med en lang række bevægelser og hver enkelt karakters unikke combos! Kapitlerne med Adventure-tilstand er baseret på eksisterende Asterix og Obelix-albummer. Spillet har også et eksklusivt kapitel, som blev lavet specielt til spillet. Sideløbende med hovedfortællingen kan du spille minispil, hvor vores galliske venner morer sig festligt! Nyd de håndtegnede tegninger, der er tro mod de originale tegneseriealbums og animationer skabt specielt til spillet.