ASMR Slicing & Light-It Up
Gør dig klar til et festmåltid af feel-good-gameplay! Dette sansefyldte makkerpar blander den sprøde glæde ved ASMR-snit med det pulserende sus af neonakrobatik og leverer uendelige timer af ren, vanedannende sjov. ASMR Slicing – Slip din indre snitte-mester løs! Vælg skøre klinger (kreditkort, lyssværd, motorsav …), barber dig gennem farverige kinetisk-sand-kreationer, jag skjulte overraskelser og kast dig ud i drilske udfordringstilstande. Hvert snit knaser med bløde lyde, der får dig til at tage “bare ét snit mere”. Light-It Up – Bliv en frygtløs lille stickman og tænd mørket! Sving, hop og flip dig gennem 150 neonformer, tænd hver af dem mens du undgår pigge, roterende platforme og eksplosioner. Nap stjerner, fyr boostere af og vis hver bane, hvem der bestemmer. Simpel tilfredsstillelse kan være vanvittigt vanedannende – klar til at skære løs og lyse op?