AeternnoBlade II : Infinity
Den ultimative AeternoBlade-oplevelse – nu i 4K! Udøv ødelæggende magt over tiden i AeternoBlade Infinity. Mester hver eneste flænge, bøjning og vending i visuelt betagende dimensionelle kampe med raffineret, balanceret gameplay. AeternoBlades magt skal bringes tilbage, ellers vil verdenen som de kender den, blive udsat for totalt sammenbrud. Overmand dine fjender ved at kombinere et ubarmhjertigt antal a rammende slag. Smidige angrebsbevægelser og tiden står til din rådighed i en visuelt slående, hæsblæsende kamp. Med både klassiske side-scrolling-kampe og den nye tilføjelse af hele 3D-scenarier, skal du sparke fjender op i luften og tilintetgøre dem ved hjælp af sværdkampe, slag og imponerende, omfattende angreb. Manipulér tid, eliminér fjender - og overvind alle forhindringer. Brug teknikker, såsom Time Stop, Warp og Reversal, til at overvinde magtfulde overherrer og løse skelsættende opgaver. Spring, grib og klatre - på tværs af krævende områder med stejlt terræn. Find nyttige, nye genstande ved at udforske forskellige veje gennem mystiske ruiner, gamle skove og uigennemtrængelige slotte. Opgradér dit udstyr med over 100 uundværlige artefakter, der udnytter potentialet i dine evner. Ved at løse nye opgaver, kan du låse op for bedre helbred, vinde vanskelige slag eller få mere styrke.