DUCATI - 90th Anniversary
"Fra folkene bag RIDE kommer en spinoff, der er dedikeret til det legendariske mærke Ducati! Oplev flere årtiers legende i ét computerspil! Der er 39 modeller i spillet, så du kan smadre de mest ikoniske motorcykler. Oplev syv fantastiske ÆRAER, hvor du kan finde dit yndlingskøretøj i det store udvalg fra 50'erne til i dag. Test den legendariske 125 Gran Sport Marianna fra 1954 eller Fogartys stærke Ducati 996. Mærk adrenalinsuset, når du fræser rundt på banerne, hvor Ducati skabte historie! Sæt farten op på fem genkendelige landeveje og otte officielle baner, inklusive Ducati-fansenes favorit Misano World Circuit – Marco Simoncell, og genoplev kørernes historiske bedrifter! Lær mere om Ducatis historie på museet for de tekniske og historiske landvindinger, der har gjort hvert eneste køretøj berømt. Hvad venter du på? Bliv en del af historien!"