The Town of Light
Inspireret af virkelige begivenheder og steder. Indtag rollen som den 16-årige pige Renée, der udviser symptomer på mental sygdom. Hun søger efter svar om sin fortid på det sted, hvor hun tilbragte det meste af sin ungdom. Du følger Renée på en mørk og følelsesladet rejse, hvor grænserne mellem underholdning, historiefortælling og virkelighed bliver udvisket. The Town of Light er et psykologisk, historiedrevet adventurespil fortalt ud fra en førstepersonssynsvinkel og baseret på omfattende forskning og inspireret af virkelige begivenheder. Det udspiller sig på Volterra Psychiatric Asylum i Toscana i Italien. Udforsk anstalten, som den ser ud i dag, og oplev det gode og onde i menneskets natur.