Wired Italian Adventure Bundle
Wired Productions præsenterer to bjergtagende adventurespil fra førende italienske spilstudier. Eventyret venter på det psykiatriske hospital Volterra i 'Lysets By', hvor du kan opdage fortiden, og om bord på Nikola Teslas flydende videnskabsutopia i 'Tæt på Solen'. The Town of Light: Spil som Renée, en sekstenårig pige som lider af en psykisk sygdom, når hun leder efter svar på mange spørgsmål om hendes fortid og udforsker de steder, hvor hun tilbragte sin ungdom. Close to the Sun: Langt ude i internationalt farvand står Teslas 'Helios' stille. Det er et grænseløst slaraffenland for forskere, og her går Rose Archer om bord for at lede efter sin søster. Men hun opdager snart, at ikke alt er, som det ser ud til. Et enkelt ord står skrevet over indgangen ... KARANTÆNE.