BIOMORPH
BIOMORPH er en mørk metroidvania, hvor du bliver de væsener, du dræber! Løs geniale gåder og naviger i en fantastisk håndtegnet verden. Mød finurlige karakterer, genopbyg en by, og afslør hemmelighederne i en vidtstrakt, faldet civilisation... og dine egne mystiske oprindelser. I BIOMORPH skal spillerne bruge deres færdigheder til at udforske en stor, varieret verden. Løs gåder og platformudfordringer, bekæmp dødbringende monstre og tag deres form for at bruge deres kræfter. Men pas på – hver besejret skabning kan vende tilbage med nye og endnu mere truende kræfter. Spillerne vil opgradere deres karakter, mens de kæmper gennem de store områder omkring byen og samler nye evner, minder og chips. Rejsen vil afsløre overraskende og alarmerende sandheder om vores helts egen oprindelse. BLIV DIN FJENDE Spil som dine fjender ved at dræbe dem og tage deres form. Du vil være i stand til at bruge deres færdigheder til at bekæmpe andre fjender eller bruge deres kræfter til at navigere i ukendte territorier. DE TILPASSER SIG DINE TAKTIKKER Kæmp dig igennem et udfordrende AI-system, hvor tidligere efterlignede skabninger låser op for nye kræfter for at skabe en unik oplevelse, når du genbesøger områder af spillet. VÆLG DINE VÅBEN Vælg din kampstil ved at bruge et arsenal af nærkamps- og afstandsvåben, som hver har sit eget opgraderingssystem, for at slå og skyde fjender. Skab forskellige builds, der støtter din spillestil ved at udstyre og blande forskellige unikke færdigheder, som du kan opgradere. UDFORSK EN STOR VERDEN Udforsk en stor, ikke-lineær, sammenhængende verden bestående af mange forskellige miljøer, hjemsted for valgfrie bosskampe, excentriske NPC'er, masser af hemmeligheder og opgraderinger for at belønne den mest dristige opdagelsesrejsende. GENOPBYG EN LANDSBY Genopbyg byen Blightmoor og bliv venner med dens indbyggere, lær mere om deres dagligdag og byens oprindelse. Tilpas byens udseende for at gøre den til din egen.